Bästa kosten!

En kost utan vitt mjöl, socker och stärkelse är underbart!

Byxorna sitter lösare, talet på vågen minskar och bältet har fått spännas in 🙂

Magen är platt och mår bra.

Inga blodsockerfall med våldsamma hungerskänslor längre.

Numera är jag en kolhydratsnjutare MEN jag försöker ändå undvika så gott jag kan för det sätter direkt igång ”VILL HA MER”-begäret. Bara att jag tog en macka i helgen med leverpastej och smörgåsgurka fick mig att vilja ha mer. Snacka om beroendeframkallande mat. FY! Och sötman är numera väldigt tydlig.

Maten som jag äter nu är jättegod och gör mig mätt och nöjd 🙂

Kommentera

