Underbara älskade träningsvärk

Loppet igår kändes riktigt bra. Jag har inte tränat löpning så länge så jag är nöjd med mina 55:49 på Springtimes 10 km lopp! Mitt första 10 km lopp också.

Idag vaknade jag med träningsvärk i vaderna. Jag tog på Epoch IceDancer och kände skillnad DIREKT. Magiskt 🙂 Jag tycker väldigt bra om denna naturprodukt. Detta är en av alla sköna Epoch-produkter som Etnobotanikern Paul Alan Cox tagit fram. Vad som känns ännu bättre är att 25 cent av alla Epoch-produkter som säljs går till Force for good foundation. Lyssna på vad ängeln Paul Alan Cox och Force for good foundation åstadkommer här

Följande finns i Epoch IceDancer och också visat sig hjälpa mot ytliga blodkärl. 

  • Naturlig vildmynta (Menta arvensis) – används av urbefolkningar för att lindra värk och smärta
  • Hästkastanj – stimulerar trötta värkande ben
  • Mentol – känd för sina kylande egenskaper. Har även en lugnande och uppfriskande effekt
  • Pepparmyntolja – stimulerar huden och ger en kylande känsla

IceDancer

 

Kommentera

